Wednesday 25 May 2011

"Takpe, cuba lagi bulan depan.."

Assalamualaikum,

"Takpe, cuba lagi bulan depan.." - Itulah kata-kata suami saya setiap kali saya bagitau bila saya period. Sama jugak macam hari ini bila saya bgtau saya period. Sebagai isteri, hati saya sayu walaupon suami sedang tersenyum bila ucapkan kata-kata tuh. Saya tau suami pon macam saya, sangat-sangat inginkan anak. Saya rasa macam saya tak sempurna  untuk suami saya. 

"I'm sorry..." - Entah keberapa ratus kali saya akan ucapkan perkataan nih pada suami bila saya period. Saya tau ini semua kuasa Allah. Saya tau saya kena redha dan teruskan berdoa. Suatu hari, pasti Allah makbulkan doa saya. InsyaAllah.

"Ya Allah Ya Tuhanku..berilah kekuatan kepada hambaMu untuk menempuhi dugaan yang Engkau berikan..Amin "


Ok, bye!

No comments:

Post a Comment