Tuesday 27 December 2011

Assalamualaikum,

Suami balik Lipis arini sebab esok dia ada meeting. Kesian suami, mesti penat. Huhu. Lepas hantar suami sampai kat pintu, kunci pintu semua, masuk jek rumah terus air mata meleleh-leleh. Serius nangis sungguh-sungguh.

Ya Allah, tiba-tiba saya rasa saya lemah sangat. Rasa macam loser sangat. Saya rasa penat sangat. Rasa macam-macam. Tak larat rasa nak tanggung ujian macam nih. Mana pegi kekuatan saya? Kenapa jadik macam nih?

Astaghfirullahalazim.Ampunkan hambaMu, ya Allah. Tolong berikan kekuatan kepadaku.

5 comments:

  1. Ily, janganlah menangis sayang..
    kuatkan semangatmu...
    kami semua ada kat sini :-)

    ReplyDelete
  2. sabarla ily...awak bukan keseorangan..
    dugaan Allah beri kpd insan yang terpilih sahaja..:)
    tabahkan hati...

    ReplyDelete
  3. insyaALLAH akan diberikan kekuatan..sabor ye ily

    ReplyDelete
  4. ily, teruskan bersabar ya? take care tau..

    ReplyDelete
  5. ily, saya terbaca petikan kata seorang Dr, yang ttc pun sama juga beratnya seperti pesakit cancer, cuma kita lebih bertarung dengan emosi dan persekitaran...inilah ujian Allah buat kita...banyakkan bersabar ya...

    ReplyDelete