Saturday 18 June 2011

Workout#6

Assalamualaikum,

Saya tengah bosan tatau nak buat apa. Rancangan tv semua tak menarik perhatian. Suami pulak lepas maghrib baru sampai. Nak pergi rumah mak and mak mertua pon malas sebab pagi tadi hujan renyai-renyai. Sekarang nih mendung jek langit. Dok jelaa kebosanan kat rumah. Nak keluar sorang-sorang pon malas. Kesimpulannya malas nak buat apa-apa. Hehe. Dasar pemalas!

Ermm, minggu nih minggu ke-enam saya dalam misi mengurangkan berat badan. And saya still tak boleh  nak workout gigih sangat kat gym sebab ibu jari yang bengkak tuh tak elok sepenuhnya. Lama jugak nak baik.Dah tak bengkak and nanah dah. Tapi kesan luka tuh tak btol-btol baik lagi. So, sepanjang minggu nih saya buat light exercise sajek ikut Jillian Micheals punya workout CD. Khamis arituh pulak saya puasa. 

But, saya macam surprise bila saya timbang berat sekejap tadik (selepas sejam lunch), berat saya turun ke 61.6 kg. Syukur! Saya ingatkan dah naik balik dah. Selalu sesi weigh in saya hari Ahad. Tapi saya cheat sket la minggu nih sebab esok nak pegi makan kenduri! Hahah. Aci la kan :p

Harap-harap nextweek bole kembali ke gym. Tapi nextweek saya dijangka period. Kalau period memang saya tak workout sebab takut mengganggu cycle pulak. Ermm, kalau nextweek period, kena start balik laa treatment for IUI yang 2nd time. Tetiba nervous macam memula nak buat IUI pulak. Huhu.

That's all my update for today.

Oklah, bye!

No comments:

Post a Comment