Thursday 15 September 2011

Masih belum datang.

Assalamualaikum,

Semalam saya masih belum period. Pagi nih pon masih belum period walaupon simptom nak period tuh kuat. Pagi tadi time on the way datang kerja, saya call Klinik untuk cancel appointment. Sedihnya rasa. Tetiba macam everything went the other way round daripada apa yang saya plan. Yelaa, kita hanya mampu merancang. Allah yang menentukan.Tapi still berharap, kalau tak 'menjadi' lagi bulan nih, biar laa period hari Ahad ke Isnin ke, so that saya still boleh continue dengan treatment.

Bila saya dah ready nak continue treatment, ada pulak halnya. Dugaaaannnnnn ;p 

Ok, bye!

Update @ 11.25AM : Lepas balik breakfast tadik pegi toilet tengok dah ada blood stain kat pantyliner. Misi gagal lagi la nampaknya. Heh. Takpe, cuba lagi! Tapi, yang sedihnya ialah tak dapat continue TVS CD2 sebab esok cuti. Kalau laa esok kerja....Kalau laaa....

No comments:

Post a Comment