Sunday 27 November 2011

3rd Wedding Anniversary

Assalamualaikum,

Kalau ada yang perasan ticker kat right side bar blog nih, dah 3 tahun 5 hari usia perkahwinan kitorang. 3rd weeding anniversary kitorang pada 22 November yang lepas. Celebration? Hadiah? Nan hado! Haha. Suami kat sana, isteri kat sini. Macam tuh laa sebelum-sebelum nih pon. Hanya ingatan yang menjadi hadiah. Chewahh! Hehe. Cara kitorang celebrate anniversary every year adalah dengan pergi holiday. InsyaAllah, jika tiada aral, 20 Disember nih kitorang akan berangkat ke negara Tembok Besar :) Tak sabar rasanya. Mudah-mudahan tadek halangan laa. 

Bulan lepas dengan bulan nih, jadual kerja saya hectic sangat. Sampai kadang-kadang tak sempat nak makan.  Bunyik macam over kan, tapi memang btol. Busy sangat! Nih nextweek 1 hingga 3 Disember saya ada mesyuarat kat Kota Kinabalu. Dengan kerja kat office yang makin bertambah, projek nak tender out. Adehh. Hujung-hujung tahun ingatkan relax sket, rupanya lagi sibuk! Sebab tuh tak sabar nak pegi bercuti tuh. 7 hari kat sana, saya nak enjoy and relax puas-puas. Hehe. 

Oklaa, cukup-cukup laa saya membebel di hari Ahad ini. Ohh, di kesempatan ini saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru/ Salam Maal Hijrah untuk kawan-kawan semua. Semoga tahun ini membawa kebahagiaan dan rahmat kepada kita semua :)

8 comments:

  1. Happy 3rd Anniversary to u n hubby!! Semoga bercinta hingga ke syurga =)

    ReplyDelete
  2. Yannie & misskirokuza: Thanks a lot sayang-sayang :D

    ReplyDelete
  3. ily..enjoy puas2..bile lg dpt bjln2 cmtu..kje tolak tepi..:)

    ReplyDelete
  4. Happy Anniversary dear...Smg di Rahmati Allah selalu... Bestnya nk gi China Wall...

    ReplyDelete
  5. hepi anniversary tuk ily dan suami :)

    ReplyDelete
  6. HAPPY ANNIVERSARY ILY.....samela ngan awknye 3rd aniverssary..saye 28 nov...our 3rd ann..
    saye pun still belum ada rezeki timang cahayamata)

    ReplyDelete
  7. mag: hehe..btol2..keja pk kemudian :p

    sweet tooth:thanks dear. InsyaAllah. Amin :)

    JD : thanks babe :)

    happilyeverafter: thanks! hehe..dekat2 date kita kawen rupanya. Happy 3rd anniversary to u too :) InsyaAllah rezeki kita akan sampai. Amin.

    ReplyDelete