Thursday 23 May 2013

I'm in love with...

....Shaklee!!!

Eh, Assalamualaikum.

Saya kan ada bagitau saya consume vitamin b complex, zinc dan GLA from Shaklee kan? Saya sukaaa la vitamins tuh semua. Walaupun baru sebulan saya consume vitamins tuh, saya dah nampak perubahan pada diri sendiri. Paling saya suka sebab period kali ni saya tak period pain. Lepas tuh rasa lawas jek. Sebelum nih period saya ketul-ketul. Pastu, tapak kaki dah tak pecah-pecah lagi. Rambut sudah kurang gugur. Alhamdulillah.

Oleh sebab dah suka, saya pun mendaftarkan diri sebagai ahli. Hehe.



So, kalau ada sesiapa nak try product Shaklee, meh la meh. InshaaAllah saya akan bagi best price. Kalau nak self pick up di area Gombak/ Wangsa Maju/ Setapak/ Jalan TAR/ Sogo/ Maju Junction pun boleh. Wah, wah! Promote terus. Hehe. Nanti saya share la ye produk apa yang ada. Saya pun budak baru belajar lagi. Ohh, setakat ni medium perhubungan adalah melalui email dan komen di blog ini. Boleh email saya di ffi.2211@gmail.com dan nanti InshaAllah saya bagi nombor telefon. Mana yang baik tuh, kita kongsi-kongsi. Mana yang buruk tuh, kita jauhkan :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

  1. singgah sini. farhah pun tgh try TTC. suka bace blog nih dlm senyap2. semoga dikurniakan anak suatu hari nnti. amin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Farhah. InshaAllah semoga ada rezeki kita :)

      Delete
  2. Hi dear..sy pun amalkan shaklee jgk..mmg ada nmpk perubahan..terutama kulit...hihihii...tp skrg nie terpaksa stop gla n alfafa....sbb doctor lppkn x kasik amik...b conp , vitalea n esp...sy continue...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haii. Tulaa, sebab nmpk perubahan positif laa sy terjebak register as member. Untuk diri & family. Sambil-sambil tuh bole tlg kawan-kawan yg nak try. InshaAllah bole bagi best price :)

      Delete