Tuesday 2 August 2011

Salam Ramadhan

Assalamualaikum,

Hai u'ols. Firstly, before terlambat saya nak wish "Selamat Menyambut Ramadhan kepada semua kawan-kawan TTC. Semoga Ramadhan kali ini mendatangkan keberkatan kepada kita semua :) InsyaAllah. "

Lama jugak tak update blog nih. Owhh, sebelum tuh apa yang saya dok dup dap dup dap kat entry sebelum ini dah terjawab dah. Pregnant? Not yet. Hehe. Tapi kenapa entah, bila period lewat dekat 2 minggu, saya jadik risau sangat. Saya memang tadek instinct yang saya nih pregnant. Saya risau kalau ada masalah kesihatan lain pulak. So, bila period muncul jek, rasa legaaaaaaaa sangat!

Ada lagi nak update. Sabtu 23hb Julai yang lepas, adik saya Angah telah selamat melahirkan baby boy. Saya tumpang happy. So, i'm officially a Mak Long! Yeayy! Hehe. Tunggu nak dapat anak sendiri, tak tahu la bila kan. Dapat anak sedara pon dah rasa seronok sangat. Saya pon jadik kerap balik rumah mak saya sebab nak tengok anak sedara tuh :p

Hari nih masuk hari kedua Ramadhan kan? I'm sure kawan-kawan TTC semua amik peluang giatkan usaha dalam bulan yang dirahmati nih kan? For me, saya macam nak melupakan kejap proses TTC yang stressful dan memenatkan tuh. Rasa macam nak melalui Ramadhan dengan tenang dan hati yang lapang. Hehe. Takpe, yang penting keep praying and praying and praying. Siapa tahu kalau kali nih doa kita dimakbulkan Allah :)

Oklaa u'ols. Selamat menjalani ibadah puasa :))

Ok, bye!

3 comments:

  1. amin..moga doa kita dimakbulkan di bulan yg mulia ini..amin

    ReplyDelete
  2. pnsusu: Amin..InsyaAllah :))

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan dari chinta...maaf chinta x perasaan ada komen dari ily...chinta dah follow belog tuan umah ni tau....semoga Ramadhan kali ini memberi keberkatan kepada kita semua kan...amin...

    ReplyDelete